Sfântul Grigorie Decapolitul

Sfântul Grigorie Decapolitul
Apărătorul nostru și folositorul cel fierbinte, după datorie mulțumiri aducem ție, sfinte, noi cei izbăviți din nevoi cu rugăciunile tale. Ci ca cel ce ai către Domnul îndrăzneală, din toate primejdiile izbăvește-ne pe noi, ca să-ți cântăm ție: bucură-te, Sfinte Preacuvioase Părinte Grigorie!

vineri, 21 noiembrie 2014

Lumina si furt

Nu... nu ai sa ma lasi...
Imi vei pune o scara sa nu cad,
O bucurie, sa nu prea plang,
O mana alba, sa nu ma pierd in intuneric.

Nu... nu ai sa ma uiti...
Cum eu am uitat de Tine,
Tu nu... !
Caci dragostea infinita... a Ta,
Doar ea... poate cuprinde finitul meu,
Nefirescul din mine,
Caderea.

Sa nu ma lasi sa Te las...
Ci icoana vie sa Iti fiu,
Sa stralucesti Tu prin mine,
Sa luminezi cu parfum de Cer...
Sa raman in Adevar, 
Si sa iubesc...!
Pe ei, pe Tine...
Pe oricine!

Si da, nu eram doar "eu" acela,
Voi, oameni dragi, sunteti atatia ce plangeti uneori
Cu usile-ncuiate, cu durerile neantelese si nemangaiate... .
Dar... Cineva e Viata...
Mila...
Furati-o si faceti ce vreti cu ea!
Sunt portii pentru fiecare,
Si pentru mine,
Si pentru tine...!


(Andreea Matei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu