Sfântul Grigorie Decapolitul

Sfântul Grigorie Decapolitul
Apărătorul nostru și folositorul cel fierbinte, după datorie mulțumiri aducem ție, sfinte, noi cei izbăviți din nevoi cu rugăciunile tale. Ci ca cel ce ai către Domnul îndrăzneală, din toate primejdiile izbăvește-ne pe noi, ca să-ți cântăm ție: bucură-te, Sfinte Preacuvioase Părinte Grigorie!

luni, 12 ianuarie 2015

Imbratisare infinita

Nu stim noi ce e durerea,
Ce e fericirea,
Ce suntem noi in ele
Si cum sa suferim, fiind fericiti,
Si cum sa fim fericiti, suferind.

De atatea ori, o lacrima ne-a ars din temelii
Vesmantul trupului...
Si am plans, uitand de noi,
De lumea asta toata, prea falsa uneori,
Prea departe alteori, dar cu atatea dureri... .

Sa fim vindecati, uitati in brate de mangaiere
Am vrea...
Sa stam asa, ore in sir cu o mana calda
pe fruntea prea rece, pe inima prea fara liman.

Fii luntrea mea...
Fii Totul meu,
Acum cand eu nimic nu sunt.
Acum... .


   ( Andreea Matei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu