Sfântul Grigorie Decapolitul

Sfântul Grigorie Decapolitul
Apărătorul nostru și folositorul cel fierbinte, după datorie mulțumiri aducem ție, sfinte, noi cei izbăviți din nevoi cu rugăciunile tale. Ci ca cel ce ai către Domnul îndrăzneală, din toate primejdiile izbăvește-ne pe noi, ca să-ți cântăm ție: bucură-te, Sfinte Preacuvioase Părinte Grigorie!

vineri, 23 ianuarie 2015

O chestiune simpla


Noi vrem doar sa fim iubiti,
Nimic rau pana acum,
Dar cum ar fi lumea, daca am iubi noi intai...?
Cum ar fi atunci cand am darui
Tot ce am vrea sa primim in schimb.
Cum ar fi daca te-as iubi azi,
Ca si cum ar fi ultima zi...!

Noi vrem doar senin in ochi,
Pamant in buzunare,
Aparente frumos ambalate...
Dar cum ar fi daca ne-am umple odaile cu averi nemasurabile,
Cu betii de adevar,
Atingeri de dor si frumusete...
Cu un gand ca o poezie,
Cu o sarutare ca si o poveste de viata,
Ca si cum ultima ar fi!

Noi vrem sa nu fim uitati...!
Dar cum ar fi daca chiar acum mi-as aminti...
Ca tu esti aici,
Cerul e in noi,
Trupul trece..., dar sufletul,
Sufletul tau si al meu
E nemuritor!
Cum ar fi daca l-am face asa
Pentru Imparatie...?!


(Andreea Matei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu