Sfântul Grigorie Decapolitul

Sfântul Grigorie Decapolitul
Apărătorul nostru și folositorul cel fierbinte, după datorie mulțumiri aducem ție, sfinte, noi cei izbăviți din nevoi cu rugăciunile tale. Ci ca cel ce ai către Domnul îndrăzneală, din toate primejdiile izbăvește-ne pe noi, ca să-ți cântăm ție: bucură-te, Sfinte Preacuvioase Părinte Grigorie!

vineri, 17 aprilie 2015

De-aş fi


Am stat, am privit şi am tăcut.
Noaptea şi steaua singuratică mi-au amintit cu bucurie
de vântul dureros de dulce al ierbii,
al câmpului cu nori.
Greşesc.
Şi ştiu că neputinţa de a înţelege
e mai mare decât cea mai mică fărâmă de iubire
ce o porţi.
Şi de aceea te rog,
ba nu,
te implor,
să îmi ierţi gândul pierdut în neştiinţă,
pata de dor cusută cu îngâmfare,
şi poate tot răul ce l-am lăsat, undeva,
pe o piatră rece,
îngheţat în suferinţă.

Rugăciunea mea e simplă
şi nu are cuvinte multe şi mature.
Ci, ca un copil, îţi cer doar să mă ierţi
şi să mă laşi să vin la TINE... .


                                        (Andreea Matei)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu