Sfântul Grigorie Decapolitul

Sfântul Grigorie Decapolitul
Apărătorul nostru și folositorul cel fierbinte, după datorie mulțumiri aducem ție, sfinte, noi cei izbăviți din nevoi cu rugăciunile tale. Ci ca cel ce ai către Domnul îndrăzneală, din toate primejdiile izbăvește-ne pe noi, ca să-ți cântăm ție: bucură-te, Sfinte Preacuvioase Părinte Grigorie!

joi, 25 iunie 2015

Un cuvânt mai am să-ți spun



Să spun sau să nu spun... cuvântul? 
Să-l tac, să-l înveşnicesc...
Să mă mint cu el,
Să mă trezesc...?
Sau poate să îl fur, să-l dau înapoi
Și iar să îl trăiesc.
Să aprind omenirea din firea mea ințelenită,
Cu puterea lui, a cuvântului!... .

Cu Viață să mă îmbrac,
De nefiresc să mă dezbrac,
Cu Adevăr să pun întrebarea,
Cu inima să găsesc răspunsul....!

Cuvântule... ți-aș spune atâtea,
Te-aş adăpa cu pământ bun și cu apă senină,
Dar oare m-ai crede atunci când doar ți-aș tăcea,
Când doar pe tâmplă ți-aș sta rezemat,
Fără pământ în palme, fără apă senină în ochi... .
Doar eu, așa cum mă știi când iarăși uit?

Cuvântule... Ești așa frumos când necuvânți...!
Ca dansul unui prunc nenăscut,
Ca un dor ești,
Ca o adormire senină a unui sfânt
Ce nu a murit de fapt,
Ci a înviat!
Cuvântule... de la Început ai fost,
Și ești și acum tot ce eu nu sunt,
Dar în Iubire aș vrea să fiu,
Fii Cuvântul și Necuvântul meu!


Andreea M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu